KWSPZ › Aktualności › Funkcjonowanie Uczelni w okresie epidemii – aktualizacja 17.02.2022
Funkcjonowanie Uczelni w okresie epidemii – aktualizacja 17.02.2022
Opublikowano:
W tym miejscu będziemy umieszczać wszystkie informacje dotyczące działań Uczelni w czasie epidemii koronawirusa. Proszę sprawdzać komunikaty – będziemy je na bieżąco aktualizować.
17.02.2022 Zarządzenie nr 3/2022 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022.
25.01.2022
Zarządzenie nr 1/2022 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie zasad przeprowadzania egzaminów i zaliczeń w sesji zimowej roku akademickiego 2021/2022
1.12.2021
Zarządzenie nr 16 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie nakazu noszenia maseczek, w czasie trwania zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022
20.09.2021
Zarządzenie nr 13 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022
21.05.2021
Zarządzenie nr 7/2021 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie wytycznych dotyczących organizacji i przeprowadzania egzaminów dyplomowych w roku akademickim 2020/2021 w związku z ograniczeniem działalności Uczelni w okresie zagrożenia epidemicznego. Pobierz PDF
26.02.2021
Zarządzenie nr 1/2021 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021
Zarządzenie nr 2/2021 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie wytycznych dotyczących organizacji i realizacji praktyk zawodowych w semestrze letnim roku akademickim 2020/2021 w okresie zagrożenia zakażeniem koronawirusem SARS-CoV-2
24.11.2020
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż Władze Uczelni w związku ze stanem epidemicznym oraz wprowadzeniem przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w dniu 16 października 2020r. czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 postanowiły odwołać sobotnie dyżury pracowników dziekanatu oraz kwestury w miesiącu grudniu (5.12., 12.12., 19.12.)
Studenci, którzy planowali w powyższych terminach wizytę w dziekanacie oraz kwesturze, w celu złożenia wniosku, będą mieli możliwość zostawienia swojego podania w specjalnie przeznaczonej skrzynce, udostępnionej dla Państwa przy portierniach, na ul. Lea oraz na ul. Krowoderskiej.
Wychodząc naprzeciw Państwa prośbom w sprawie przedłużenia ważności legitymacji studenckiej, Władze Uczelni postanowiły przywrócić możliwość uzyskania hologramu ważności w dziekanacie Uczelni, natomiast przypominamy iż legitymacje, które nie zostaną przedłużone hologramem na kolejny semestr zgodnie z decyzją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego nadal zachowują ważność. Poniżej przesyłamy aktualny link do komunikatu Ministerstwa w powyższej sprawie. https://www.gov.pl/web/nauka/waznosc-legitymacji-w-czasie-stanu-epidemii
W miesiącu grudniu uzyskanie hologramu będzie możliwe wyłącznie w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz piątki, w godzinach przyjmowania studentów.
Dyżur dziekanatu oraz kwestury w ostatnią sobotę listopada tj. 28.11. pozostaje aktualny.
13.11.2020
Zarządzenie nr 16/2020 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie wytycznych dotyczących organizacji i realizacji praktyk zawodowych w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 w okresie zagrożenia zakażeniem koronawirusem SARS-Co V-2
2.09.2020
Zarządzenie nr 11/2020 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021
20.06.2020
Zarządzenie nr 9/2020 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie wytycznych dotyczących organizacji i realizacji praktyk zawodowych w roku akademickim 2019/2020, w okresie zagrożenia epidemicznego Pobierz: Zarządzenie nr 9-2020 Rektora KWSPZ
17.06.2020
Zarządzenie nr 8/2020 Rektora Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia w sprawie wytycznych dotyczących organizacji i przeprowadzania egzaminów dyplomowych w roku akademickim 2019/2020 w związku z ograniczeniem działalności Uczelni w okresie zagrożenia epidemiologicznego.
28.05.2020
Wytyczne i procedury w sprawie przywracania normalnego trybu funkcjonowania Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia.Pobierz dokument.
21.05.2020
Zarządzenie w sprawie wznowienia zajęć kontaktowych z zakresu kształcenia praktycznego, w semestrze letnim, rok akademicki 2019/2020
12.05.2020
Zarządzenie Dziekana w sprawie wytycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz realizacji sesji egzaminacyjnej semestru letniego 2019/2020 w związku z ograniczeniem działalności Uczelni w okresie zagrożenia epidemiologicznego.
28.04.2020
Zawieszenie zajęć zostało przedłużone do 24 maja 2020r.
9.04.2020
Zawieszenie zajęć zostało przedłużone do 30 kwietnia 2020r.
6.04.2020
23.03.2020
Informacja o odroczeniu terminu płatności VII raty czesnego w związku z wprowadzeniem stanu epidemii.
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zgodnie z zarządzeniem Kanclerza KWSPZ, termin VII raty czesnego zostaje odroczony z 6 kwietnia 2020r. na dzień 5 sierpnia 2020r. w przypadku studiów I i II stopnia oraz jednolitych magisterskich, z dnia 6 kwietnia 2020r. na dzień 31 lipca 2020r. w przypadku studiów podyplomowych.
20.03.2020
Zarządzenie Rektora KWSPZ w sprawie działalności dydaktycznej Uczelni w okresie nadzwyczajnego zagrożenia epidemiologicznego.
Zgodnie z decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego wszystkie zajęcia dydaktyczne w Krakowskiej Wyższej Szkole Promocji Zdrowia zostają zawieszone do dnia 10 kwietnia 2020 r. i odbywają się w systemie e-learningu, na podstawie Zarządzenia nr 4/2020 Rektora KWSPZ.
Rektor prof. dr hab. inż. Tadeusz Tuszyński
Funkcjonowanie administracji Uczelni
Szanowni Państwo, w związku z zagrożeniem epidemiologicznym, uprzejmie informujemy, iż z dniem dzisiejszym tj. 16 marca 2020r. do odwołania administracja Uczelni (dziekanat, kwestura, dział planowania, sekretariat oraz biblioteka) pracuje do godziny 14:00. Rekomendujemy załatwianie spraw drogą telefoniczną lub drogą e-mailową na poniższe adresy:
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ciasteczka stron trzecich
Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!