Rezygnacja ze studiów

§ 17 ust. 1 pkt d. Regulaminu studiów:
„1. Prawa studenta wygasają: […]
d. z dniem złożenia przez studenta pisemnej rezygnacji ze studiów. Rezygnacja staje się skuteczna z dniem jej osobistego złożenia w Dziekanacie lub z dniem jej doręczenia listem poleconym adresowanym na adres Uczelni.”

W celu rezygnacji ze studiów należy złożyć pisemne Oświadczenia o rezygnacji.

Oświadczenie wraz z legitymacją studencką można złożyć osobiście w Dziekanacie Uczelni lub wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Za datę rezygnacji ze studiów przyjmuje się dzień złożenia pisemnego oświadczenia lub dzień doręczenia rezygnacji listem poleconym, na adres Uczelni.

Rezygnując ze studiów należy również rozliczyć się z Uczelnią, tzn. uzupełnić Kartę odejścia. Z Kartą należy zgłosić się do Biblioteki KWSZP, Kwestury oraz Referenta ds. spraw socjalnych, w celu uzyskania potwierdzenia braku zaległości.

Osoby, które zgłosiły w Uczelni posiadanie Orzeczenia o stopniu niepełnosprawności zobowiązane są dodatkowo do uzyskania rozliczenia od Referenta ds. Osób
Niepełnosprawnych.

Po całkowitym rozliczeniu się z Uczelnią możliwe będzie wydanie oryginałów dokumentów składanych w trakcie rekrutacji.

Do dnia rezygnacji student jest zobowiązany do uiszczania opłat zgodnie z Cennikiem usług edukacyjnych oraz Regulaminem opłat.