Rehabilitacja COVID-19
studia podyplomowe

Rehabilitacja COVID-19 to studia podyplomowe, które mają na celu usystematyzowanie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności w zakresie rehabilitacji pacjentów w trakcie oraz po przebyciu zakażenia koronawirusem.
Zdobycie kwalifikacji w zakresie
- podstaw immunologii, w tym odpowiedzi immunologicznej na zakażenie SARS-CoV-2
- podstaw wirusologii
- epidemiologii i transmisji wirusa
- patofizjologii COVID-19 (m.in.: diagnostyka, mechanizm działania, reakcja zapalna, przebieg kliniczny, leczenie, zapobieganie)
- fizjoterapii klinicznej w ostrym przebiegu COVID-19 (m.in.: w ostrym zespole niewydolności oddechowej)
- fizjoterapii w po-COVIDOWYCH zespołach sercowo-naczyniowych
- fizjoterapii w po-COVIDOWYCH zespołach naczyniowo-mózgowych
- podstaw reedukacji posturalnej i korekcji wad postawy
- psychologii w aspekcie unieruchomienia i izolacji
Studia przygotowują do pracy
- z pacjentem na oddziale COVIDOWYM wymagającym pobytu na intensywnej terapii, z podłączeniem do respiratora
- w szpitalu czy w gabinecie fizjoterapeutycznym z pacjentami – ozdrowieńcami z zaburzeniami oddychania, rytmu serca, trudnościami w podejmowaniu aktywności fizycznej, zaburzeniami równowagi i koordynacji ruchowej
Studia skierowane są do absolwentów
Słuchaczami studiów podyplomowych z zakresu Rehabilitacji COVID-19 mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia lub jednolitych magisterskich na kierunku Fizjoterapia.
Program studiów
Wymagane dokumenty
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie następujących dokumentów:
- podanie o przyjęcie na studia (rejestracja w systemie e-rekrut, wydruk podania)
- aktualna fotografia kandydata (zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
- kserokopia oryginału lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych z uwzględnieniem szczegółowych zasad rekrutacji na poszczególne kierunki (oryginał lub odpis do wglądu w dniu składania dokumentów)
- oryginał dowodu osobistego do wglądu w dniu składania dokumentów,
- kserokopia dowodu wpłaty wpisowego – oryginał do wglądu w dniu składania dokumentów
- umowa o oświadczenie nauki (podpisywana po złożeniu wszystkich dokumentów)
Czas i miejsce składania dokumentów
Dokumenty można składać w Dziekanacie KWSPZ – Kraków, AL. A. Grottgera 1.
Zapraszamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00 oraz soboty w godzinach 8:00-14:00.
ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONA
Informacje szczegółowe: sekretariat@kwspz.pl
tel: 012 423 38 40 wew. 331, 332, 333, 334, 337